Ekskluzywny pełnomorski (lub śródlądowo-mazurski)
jacht komfortowo wyposażony
z pełnym profesjonalnym wyposażeniem.
Model: Beneteau 331
Rok produkcji: 2000 (pływał tylko 2 sezony)
Długość: 11 m
Szerokość: 3,5 m
Wysokość: 14,5 m
Zanurzenie maksymalne: 1,30 m
Powierzchnia ożaglowania: ponad 60 m2
Rolowana genua i rolowany grot w maszcie - super łatwe
refowanie, oryginalny francuski maszt 12,5 m.
Duże kabestany 2 biegowe z hamulcem. Ożaglowanie ponad 60 m2.
Łatwa obsługa żagli z kokpitu.
Talia grota mocowana nad zejściowką, kokpit wolny
od talii, wygodne i bezpieczne przebywanie.
Bom grota na wysokości 2 m - gwarancja bezpieczeństwo dla załogi przy manewrach.
Silnik diesel Westerbake 3 cylindry, 27 HP, tylko 400 motogodzin,
wydzielony akumulator rozruchowy - razem 4 nowe z 2007 roku akumulatory morskie
po 105 Ah każdy, duży zbiornik paliwa na ponad 70 litrów, świetny stan silnika,
zapala
od pierwszego podejścia, specjalna
śruba z nożami do cięcia sieci rybackich.
Jacht świetny
do manewrów portowych bardzo mały promień skrętu.
Najnowszy system zasilania elektrycznego, dostępne 12 VDC, 110 VAC, 230 VAC, zasilanie elektryczne
z generatorem napięcia, automatyczne ładowanie 4 baterii morskich, zabezpieczenia
przed rozładowaniem, akumulatory morskie z dodatkowymi gwintowanymi końcówkami
do łączenia w grupy. Duża kuchnia mikrofalowa, duża lodówka
z zamrażalnikiem i pompa w dnie do usuwania skroplonej wody.
Klimatyzacja - chłodzenie-grzanie-odwilżacz-nawiew wszystko programowalne
na sterowniku czasowym - dodatkowo niezależny podgrzewacz ceramiczny wersja
morska moc 1500 W.
Przyłącza elektryczne na kei na 230 VAC, długi oryginalny gruby
kabel elektryczny, dodatkowo przyłącza
do wody pitnej na kei, natrysk na rufie z ciepłą wodą + pełna
łazienka, 2 stacje akumulatorów jedna wydzielona
dla silnika, pozostałe do oświetlenia i innych urządzeń.
Zbiornik na fekalia - naburtowy zawór na burcie do
usuwania fekali, system do wyrzucania zaburtowego.
Dwa duże zbiorniki na słodką wodę
- około 400 litrów, elektryczny pogrzewacz wody lub pomocniczy z silnika.
Pompy zęzowe do automatycznego usuwania wody z grodzi,
praca w cyklu automatycznym, w przypadku pojawienia
się wody czujnik uruchamia pompę automatycznie niezależnie
czy na jachcie jest załączone główne napięcie.
Koło sterowe hydrauliczne z autopilotem Raymarine wraz z elektronicznym kompasem
na wyświetlaczu.
Duży kompas Plastimo, GPS Raymarine chart plotter - głębokościomierz lub fish finder,
nowy radar Raymarine 2 kW zintegrowany z wyświetlaczem GPS, najnowsza antena GPS Raystar dokładność
czytania położenia do 2 m, autopilot
Raymarine, prędkościomierz, głębokościomierz,
kierunek wiatru i siła wiatru system typu Tridata firmy Raymarine. Wszystkie przyrządy
sprzęgnięte z GPS.
Przyrządy umieszczone przy kole sterowym i niezależnie
wewnątrz jachtu - dżwiękowy system ostrzegania o minimalnej głębokości oraz alarmy kolizji z radaru.
Radio UHF przy kole sterowym i wewnątrz - możliwość komunikacji sternika
z załogą, przycisk bezpieczeństwa
SOS sprzęgnięty z GPS dla podania dokładnego położenia jachtu dla ratownictwa
morskiego.
Specjalny krótki ostry kil z płaskim bulbem, max zanurzenie 1,3 m,
bardzo stabilny na przechyły.
Pływa ostro na wiatr.
Zejściówka - bardzo wygodna drabinka na rufie do kąpania wraz z natryskiem z ciepłą
wodą.
Elektryczna winda kotwiczna Delta dziobowa z ręcznym sterowaniem
kablem sterownicznym
na pilota. Oryginalna kotwica z łańcuchem i stalową liną. Zasilanie
elektryczne windy z generatora silnika.
Obszerna rufa, siedzenia w tiku, dodatkowo 2 lotnicze siedzenia na bocznych burtach
idealne miejsce do wygodnego żeglowania podczas rejsu - uchwyty na napoje -
butelki. Możliwość przyjemnego wypoczynku dzięki autopilotowi,
który sam prowadzi jacht według zadanego kursu, sternik może odpocząć
lub zrobić sobie posiłek.
Kuchnia gazowa 2 palnikowa - 2 butle gazowe polski standard w bezpiecznej zabudowie
na rufie z podłogowym bezpiecznym odpływem gazu, nowy jachtowy okrągły nierdzewny gazowy
grill zaburtowy na rufie - możliwość grillowania podczas rejsu.
Komplet nowych świateł ostrzegawczych na dziobie, rufie,
top maszt.
Kokpit wyposażony w szpryc bude z panoramicznymi oknami
- pełna osłona
przed wiatrem i deszczem oraz duże bimini na upalne dni. Całość łączona na zamek błyskawiczny ze szpryc
budą - gwarantuje pełen szczelny dach. Łatwy system szybkiego montażu i demontażu na zatrzaski mocowane do pokładu.
Ogromna bakista - pomieści wszystko co potrzebne na jachcie.
Oryginalne certyfikowane koło ratunkowe z liną na rufie + komplet 4 kamizelek ratunkowych ze światełkami
(nowe), flary ostrzegawcze - aktualne certyfikaty.
Komplet worków i uchwytów do przechowywania lin i cum, 4
duże
odbijacze pompowane z szybkim mocowaniem
na relingach, liny cumownicze ze springami na zafalowane
akweny zabezpieczają liny przed zniszczeniem i jacht przed szarpaniem - lepszy
wypoczynek nocą.
Łódź z certyfikatem bezpieczeństwa CE, zarejestrowana
w Polsce, numer POL 6180, dopuszczona do pływania morskiego.
Kadłub część podwodna malowana antyporostem
w 2006 roku.
Nowy kosz dziobowy do łatwego dodatkowego wchodzenia
na łódź od dziobu. Wewnątrz pełny wymiar stania ponad 1,9 m.
Obszerna kabina rufowa z szafką ubraniową,
2 głośniki stereo, oraz dziobowa z szafkami i otwieranym lukiem.
Obszerna messa z regulowanym stołem który można
opuścić aby zrobić podwójną dodatkową kanapę do spania.
Dużo luków z zasłonami, super szczelne
uszczelki. Zielone szkła luków gwarantują piękne oświetlenie
wnętrza.
Dużo oświetleń punktowych. Barek alkoholowy w jednej z szafek.
Nowe instrumenty pomiaru temperatury, ciśnienia, wilgotności, nowa oryginalna
wisząca morska lampa
na olej, wykonanie w mosiądzu produkcji francuskiej.
Nowe radio stereo, nowy TV LCD z DVD player. Dużo gniazdek prądowych na
12 V, 110 V i 230 V.
Podczas resju dostępne napięcie 12 V i 110 V dzięki specjalnemu przetwornikowi
prądowemu.
Super jakość, bardzo czysta jak nowa. Drewno malowane 5 warstwami specjalnego
lakieru, który nie ulega zniszczeniu. Tapicerka welur na zamki błyskawiczne
- łatwe zdejmowanie do prania. Specjalna tkanina nie wchłaniająca
plam.
Prywatny jacht nigdy nie był w czarterze, pływał jedynie przez 2
lata do 2003 roku. Tylko 400 motogodzin na silniku. Zestaw nowych oryginalnych jachtowych
środków czystości do utrzymania wysokiej jakości kadłuba, wnętrza,
tiku.
Dodatkowo nowy malowany stojak z podwoziem na kołach do zimowania jachtu wraz
z nową szczelną plandeką na zimę.
Aktualny pobyt jachtu - Marina Jacht Club Elbląg, istnieje możliwość
wypłynięcia na Zalew Wiślany lub wyjścia na Zatokę Gdańską
i Bałtyk.
Zaleta - małe zanurzenie, tylko 1,3 m - możliwość
wpływania na płytkie wody, wyspy, piaszczyste plaże. Duża moc
silnika i kształt śruby ułatwia zejście z mielizny na wstecznym
biegu. Potężny wał śruby smarowany przez oryginalny system ciśneniowego
smarowania wodą.
Pełen komfort przebywania, podwójna skorupa podsufitki
zabezpiecza przed skraplaniem się wody i tłumi hałas, profesjonalne wykonanie, pełna dokumentacja techniczna, dostępne części zamienne
na całym świecie, rysunki techniczne całego wyposażenia, elektryczne
schematy, oznaczone przewody elektryczne.
Całość wyposażenia jest najwyższej światowej klasy,
tylko markowe elementy objęte szczegółową dokumentacją techniczną.
Jacht zdecydowanie wyróżnia się od łodzi produkowanych
w kraju.